مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:052023-01-24اجتماعي

فجر44| دانش آموزان مازندرانی به برکت انقلاب دلگرم شدند


مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس مازندران با بیان اینکه بحث استاندادسازی سامانه های گرمایشی یکی از بحث های مهمی در موضوع امنیت دانش آموزان است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مهدی استادیان صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره دستاوردهای 44 ساله انقلاب اسلامی در حوزه احداث و تجهیز مدارس و اقدامات دولت سیزدهم در این حوزه اظهار کرد: در طول 44 سال بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی 3هزار و 131 مدرسه تحویل آموزش و پرورش استان دادیم که از این تعداد 625 مدرسه به صورت مشارکتی بوده که با کمک خیران مدرسه ساز صورت گرفت.

وی افزود: حدود 18هزار و 480 کلاس درس به آموزش و پرورش تحویل شده و از این تعداد حدود 3هزار و 481 کلاس درس توسط خیران مدرسه ساز یا با مشارکت آنان یا با کمک صد درصدی آنان ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس مازندران بیان کرد: تعهدات خیران از ابتدای انقلاب تاکنون به آموزش و پرورش، اهدا داشتند 580 میلیارد تومان بوده که کمک خوبی بود و نشان از علاقه مندی مردم برای کمک به این حوزه دارد.

استادیان اضافه کرد: در این مدت 3هزار کلاس درس تخریبی را بازسازی کردیم و تحویل آموزش و پرورش دادیم.

وی یادآور شد: همچنین یک هزار و 741 کلاس را مقاوم سازی کردیم و حدود 12هزار کلاس درس را توانستیم خدمات سیستم گرمایشی را نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر44| دانش آموزان مازندرانی به برکت انقلاب دلگرم شدند

فجر44| دانش آموزان مازندرانی به برکت انقلاب دلگرم شدند